Sports Academy Client Charter Report 2022 | SPORTS ACADEMY
» ABOUT US » PIAGAM PELANGAN » Sports Academy Client Charter Report 2022

Sports Academy Client Charter Report 2022

Laporan Piagam Pelanggan Akademi Sukan 2022

 

MEI 2022 

BIL   PIAGAM PELANGGAN   STATUS PENCAPAIAN
    BILANGAN   PERATUS
1  

Memastikan setiap maklumbalas melalui sistem U-Respon dijawab dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja 

  TIADA MENERIMA SEBARANG ADUAN   TIADA MENERIMA SEBARANG ADUAN
2  

Memastikan maklum balas mengenai kelulusan permohonan penggunaan kemudahan sukan dari dalam dan luar UPM diberi selewat-lewatnya tujuh (7) hari bekerja

  209/209   100% 
3  

Memastikan maklum balas mengenai kelulusan permohonan kepada pihak berkepentingan terhadap permohonan penganjuran kursus/bengkel/program kerjasama industri dan komuniti dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja

  2/2   100% 

 

JUN 2022

BIL   PIAGAM PELANGGAN   STATUS PENCAPAIAN
    BILANGAN   PERATUS
1  

Memastikan setiap maklumbalas melalui sistem U-Respon dijawab dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja 

  TIADA MENERIMA SEBARANG ADUAN   TIADA MENERIMA SEBARANG ADUAN
2  

Memastikan maklum balas mengenai kelulusan permohonan penggunaan kemudahan sukan dari dalam dan luar UPM diberi selewat-lewatnya tujuh (7) hari bekerja

  478/478   100% 
3  

Memastikan maklum balas mengenai kelulusan permohonan kepada pihak berkepentingan terhadap permohonan penganjuran kursus/bengkel/program kerjasama industri dan komuniti dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja

  5/5   100% 

 

JULAI 2022

 BIL   PIAGAM PELANGGAN   STATUS PENCAPAIAN
    BILANGAN   PERATUS
1  

Memastikan setiap maklumbalas melalui sistem U-Respon dijawab dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja 

  TIADA MENERIMA SEBARANG ADUAN   TIADA MENERIMA SEBARANG ADUAN
2  

Memastikan maklum balas mengenai kelulusan permohonan penggunaan kemudahan sukan dari dalam dan luar UPM diberi selewat-lewatnya tujuh (7) hari bekerja

  498/498   100% 
3  

Memastikan maklum balas mengenai kelulusan permohonan kepada pihak berkepentingan terhadap permohonan penganjuran kursus/bengkel/program kerjasama industri dan komuniti dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja

  3/3   100% 

 

OGOS 2022

 BIL   PIAGAM PELANGGAN   STATUS PENCAPAIAN
    BILANGAN   PERATUS
1  

Memastikan setiap maklumbalas melalui sistem U-Respon dijawab dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja 

  TIADA MENERIMA SEBARANG ADUAN   TIADA MENERIMA SEBARANG ADUAN
2  

Memastikan maklum balas mengenai kelulusan permohonan penggunaan kemudahan sukan dari dalam dan luar UPM diberi selewat-lewatnya tujuh (7) hari bekerja

  208/208   100% 
3  

Memastikan maklum balas mengenai kelulusan permohonan kepada pihak berkepentingan terhadap permohonan penganjuran kursus/bengkel/program kerjasama industri dan komuniti dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja

  2/2   100% 

 

SEPTEMBER 2022

 BIL   PIAGAM PELANGGAN   STATUS PENCAPAIAN
    BILANGAN   PERATUS
1  

Memastikan setiap maklumbalas melalui sistem U-Respon dijawab dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja 

  1/1   Maklumbalas dibuat melebihi 7 hari bekerja
2  

Memastikan maklum balas mengenai kelulusan permohonan penggunaan kemudahan sukan dari dalam dan luar UPM diberi selewat-lewatnya tujuh (7) hari bekerja

  216/216   100% 
3  

Memastikan maklum balas mengenai kelulusan permohonan kepada pihak berkepentingan terhadap permohonan penganjuran kursus/bengkel/program kerjasama industri dan komuniti dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja

  2/2   100% 

 

OKTOBER 2022

 BIL   PIAGAM PELANGGAN   STATUS PENCAPAIAN
    BILANGAN   PERATUS
1  

Memastikan setiap maklumbalas melalui sistem U-Respon dijawab dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja 

  TIADA MENERIMA SEBARANG ADUAN   TIADA MENERIMA SEBARANG ADUAN
2  

Memastikan maklum balas mengenai kelulusan permohonan penggunaan kemudahan sukan dari dalam dan luar UPM diberi selewat-lewatnya tujuh (7) hari bekerja

  117/117   100% 
3  

Memastikan maklum balas mengenai kelulusan permohonan kepada pihak berkepentingan terhadap permohonan penganjuran kursus/bengkel/program kerjasama industri dan komuniti dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja

  2/2   100% 

 

NOVEMBER 2022

 BIL   PIAGAM PELANGGAN   STATUS PENCAPAIAN
    BILANGAN   PERATUS
1  

Memastikan setiap maklumbalas melalui sistem U-Respon dijawab dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja 

  TIADA MENERIMA SEBARANG ADUAN   TIADA MENERIMA SEBARANG ADUAN
2  

Memastikan maklum balas mengenai kelulusan permohonan penggunaan kemudahan sukan dari dalam dan luar UPM diberi selewat-lewatnya tujuh (7) hari bekerja

  150/150   100% 
3  

Memastikan maklum balas mengenai kelulusan permohonan kepada pihak berkepentingan terhadap permohonan penganjuran kursus/bengkel/program kerjasama industri dan komuniti dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja

  3/3   100% 

 

DISEMBER 2022

 BIL   PIAGAM PELANGGAN   STATUS PENCAPAIAN
    BILANGAN   PERATUS
1  

Memastikan setiap maklumbalas melalui sistem U-Respon dijawab dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja 

  TIADA MENERIMA SEBARANG ADUAN   TIADA MENERIMA SEBARANG ADUAN
2  

Memastikan maklum balas mengenai kelulusan permohonan penggunaan kemudahan sukan dari dalam dan luar UPM diberi selewat-lewatnya tujuh (7) hari bekerja

  191/191   100% 
3  

Memastikan maklum balas mengenai kelulusan permohonan kepada pihak berkepentingan terhadap permohonan penganjuran kursus/bengkel/program kerjasama industri dan komuniti dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja

  2/2   100% 

Updated:: 17/11/2023 [rohaida_h]

MEDIA SHARING

SPORTS ACADEMY
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
603 9769 1134
603 9769 1126
SXEcCAt~